11
желтоқсан
2023
гуманитарлық цикл онкүндігінің ашылуы / открытие декады гуманитарного цикла
Мақсаты мен міндеттері:
- Студенттердің гуманитарлық цикл туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру: орыс тілі, әдебиеті, тарихы).
- Тарихи дереккөзмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
- Пәндік онкүндіктің іс-шараларын жобалауға, дайындауға және өткізуге қатысу арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру.
- Жобаларды, шығармашылық жұмыстарды жасауға, конкурстарға, викториналарға, презентацияларға қатысу арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігін, жауапкершілігі мен дербестігін тәрбиелеу.
- Компьютермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: презентациялар жасау, интернет-ресурстардан ақпарат іздеу кезінде.
- Көп деңгейлі және әр түрлі жастағы топтардағы жұмыс арқылы оқушылардың коммуникативті дағдыларын қалыптастыру.
- Мектеп жұмысында одан әрі пайдалану үшін оқушылар мен мұғалімдердің электрондық жұмыс базасын құру.
Қатысушылар: мектеп оқушылары, ата-аналар, мұғалімдер.
Оқушыларды ұйымдастыру формасы: жұмыс сыныптар мен параллельдер бойынша ұйымдастырылады, олардың ішінде оқуға әр түрлі мотивациясы бар балалар топтары, жеке жұмыс, Жобалық іс-шаралар қалыптасады.
Activityды ұйымдастыру формалары: шеберлік сыныптары, викториналар, зияткерлік ойындар, жобалық жұмыстардың тұсаукесерлері, газеттерді безендіру, мультипликациялық және көркем фильмдерді көру, конкурстар және т. б.
Күтілетін нәтижелер:
- сыныптан тыс іс-шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін жетілдіру;
- оқушыларды дербес шығармашылық қызметке тарту, олардың оқытылатын пәндерге қызығушылығын арттыру;
- шығармашылық қабілеті бар оқушыларды анықтау белгілі бір оқу пәнін терең зерттеуге ұмтылады.
- іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге ата-аналарды тарту.
Цель и задачи:
Форма организации учащихся: работа организуется по классам и параллелям, внутри которых формируются группы детей с различной мотивацией к обучению, индивидуальная работа, проектная деятельность.
Формы организации мероприятий: мастер-классы, викторины, интеллектуальные игры, презентации проектных работ, оформление газет, просмотр мультипликационных и художественных фильмов, конкурсы и др.
Ожидаемые результаты:
- Студенттердің гуманитарлық цикл туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру: орыс тілі, әдебиеті, тарихы).
- Тарихи дереккөзмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
- Пәндік онкүндіктің іс-шараларын жобалауға, дайындауға және өткізуге қатысу арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру.
- Жобаларды, шығармашылық жұмыстарды жасауға, конкурстарға, викториналарға, презентацияларға қатысу арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігін, жауапкершілігі мен дербестігін тәрбиелеу.
- Компьютермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту: презентациялар жасау, интернет-ресурстардан ақпарат іздеу кезінде.
- Көп деңгейлі және әр түрлі жастағы топтардағы жұмыс арқылы оқушылардың коммуникативті дағдыларын қалыптастыру.
- Мектеп жұмысында одан әрі пайдалану үшін оқушылар мен мұғалімдердің электрондық жұмыс базасын құру.
Қатысушылар: мектеп оқушылары, ата-аналар, мұғалімдер.
Оқушыларды ұйымдастыру формасы: жұмыс сыныптар мен параллельдер бойынша ұйымдастырылады, олардың ішінде оқуға әр түрлі мотивациясы бар балалар топтары, жеке жұмыс, Жобалық іс-шаралар қалыптасады.
Activityды ұйымдастыру формалары: шеберлік сыныптары, викториналар, зияткерлік ойындар, жобалық жұмыстардың тұсаукесерлері, газеттерді безендіру, мультипликациялық және көркем фильмдерді көру, конкурстар және т. б.
Күтілетін нәтижелер:
- сыныптан тыс іс-шараларды дайындау, ұйымдастыру және өткізу арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін жетілдіру;
- оқушыларды дербес шығармашылық қызметке тарту, олардың оқытылатын пәндерге қызығушылығын арттыру;
- шығармашылық қабілеті бар оқушыларды анықтау белгілі бір оқу пәнін терең зерттеуге ұмтылады.
- іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге ата-аналарды тарту.
Цель и задачи:
- Формирование у учащихся целостного представления о науках гуманитарного цикла: русского языка, литературы, истории).
- Развитие навыков работы с историческим источником.
- Активизация познавательной деятельности учащихся через участие в проектировании, подготовке и проведении мероприятий предметной декады.
- Воспитание у учащихся творческой активности, ответственности и самостоятельности через участие в создании проектов, творческих работ, в конкурсах, викторинах, презентациях.
- Развитие навыков работы с компьютером: при создании презентаций, поиске информации в интернет-ресурсах.
- Формирование коммуникативных умений учащихся через работу в разноуровневых и разновозрастных группах.
- Создание электронной базы работ учащихся и учителей для их дальнейшего использования в работе школы.
Форма организации учащихся: работа организуется по классам и параллелям, внутри которых формируются группы детей с различной мотивацией к обучению, индивидуальная работа, проектная деятельность.
Формы организации мероприятий: мастер-классы, викторины, интеллектуальные игры, презентации проектных работ, оформление газет, просмотр мультипликационных и художественных фильмов, конкурсы и др.
Ожидаемые результаты:
- совершенствование профессионального мастерства учителей через подготовку, организацию и проведение внеклассных мероприятий;
- вовлечение учащихся в самостоятельную творческую деятельность, повышение их интереса к изучаемым дисциплинам;
- выявление школьников, которые обладают творческими способностями, стремятся к углубленному изучению определенной учебной дисциплины.
- вовлечение родителей в организацию и проведение мероприятий.