02
мамыр
2024
ПСИХОЛОГТЫҢ МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДЫҚ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАРЫ / РЕКОМЕНДАЦИИ ПСИХОЛОГА ПЕДАГОГАМ ПО ПОДГОТОВКЕ К ЕНТ
ҰБТ-ҒА ДАЙЫНДЫҚ БОЙЫНША ПЕДАГОГТАРҒА ПСИХОЛОГТЫҢ ҰСЫНЫСТАРЫ.
Тест тапсырмаларына негізделген. Емтиханның бұл түрі пәндер бойынша жақсы білімді, білім беру процесінің барлық қатысушыларын (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар) алдын-ала психологиялық дайындықты қажет етеді.
Оқыту жүйесіне тест технологияларын белсенді түрде енгізіңіз, бірақ оқу жүйесін монотонды тест тапсырмаларына айналдырмаңыз. Тесттік жаттығулар кезінде өзін-өзі реттеу мен өзін-өзі бақылаудың тиісті психотехникалық дағдылары қалыптасады.
ҰБТ-ға дайындық барысында пәндер бойынша тақырыптық тестілерді қолданыңыз.
Тест жауаптары әдеби дереккөздерге сілтеме жасай отырып, оқушылармен бірге талдауға тырысыңыз.
Білімді тексерудің сынақ және емтихан формасын қолданыңыз. Емтихан тапсырудың психотехникалық дағдылары емтиханға дайындықтың тиімділігін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар емтихан кезінде өзін сәтті ұстауға мүмкіндік береді және жалпы ақыл-ой жұмысының дағдыларын дамытуға, шешуші жағдайда өзіңізді жұмылдыруға, өз эмоцияларыңызды игеруге ықпал етеді.
Оқушыларды оқыту әдістемесімен және ҰБТ-мен таныстырыңыз.
Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде оқушыларды талдауға, уақытты бағдарлауға және оны таратуға үйретіңіз.
Оқушыларды жиі жігерлендіріңіз, жетістікке жетіңіз.
Ережеден бас тарту-кейбіреулердің қабілеттерін, басқалардың сәтсіздіктерін атап өту.
Балалардың бір-біріне тікелей қарама-қайшылығынан бас тарту.
Бүкіл сыныпта "ұрыспаңыз".
10.Тіпті "әлсіздердің" кішкентай жетістіктерін байқаңыз, бірақ оны күтпеген нәрсе ретінде күрт атап өтпеңіз.
11.Барлық балаларды атымен атау және балалардың бір-бірімен қарым-қатынасында бұған қол жеткізу.
12.Оқушылардың сыртқы әрекеттері мен іс-әрекеттерінің артында олардың мінез-құлқының себептерін көре біліңіз.
13.Есіңізде болсын, барлық балалар өздерінің істері мен әрекеттерін мақұлдау қажеттілігін сезінеді.
14.Қуаныш, сенім және Құрмет арқылы тәрбиелеу.
15.Кез-келген жастағы баланы бірлескен іс-әрекеттің субъектісі ретінде қарастырыңыз.
16.Баланың қателік құқығын қабылдау.
17.Балалардың ерекшеліктерін, оның даму деңгейін, талаптарын, идеяларын және т. б. түсіну негізінде жеке тәсілді жүзеге асыру.
18.Сабақта сәттілік, эмоционалды әл-ауқат, мәдениеттің құндылығы, білім мен денсаулық жағдайын жасаңыз.
ЕНТоснован на тестовых заданиях. Такая форма экзамена требует хороших знаний по предметам, предварительной психологической подготовки всех участников образовательного процесса (учителей, родителей, учащихся).
Активно вводите тестовые технологии в систему обучения, но не превращайте систему обучения в однообразные тестовые задания. Во время тестовых тренировок формируются соответствующие психотехнические навыки саморегуляции и самоконтроля.
В процессе подготовки к ЕНТ использовать тематические тесты по предметам.
Ответы по тестам старайтесь анализировать вместе с учащимися, обращаясь к литературным источникам.
Используйте зачетную и экзаменационную форму проверки знаний. Психотехнические навыки сдачи экзаменов не только повышают эффективность подготовки к экзаменам, но и позволяют более успешно вести себя во время экзамена и вообще способствуют развитию навыков мыслительной работы, умению мобилизовать себя в решающей ситуации, овладевать собственными эмоциями.
Ознакомьте учащихся с методикой подготовки и ЕНТ.
Во время тренировки по тестовым заданиям приучайте школьников анализировать, ориентироваться во времени и уметь его распределить.
Чаще подбадривайте учащихся, настраивайте на успех.
Отказаться от правила - подчеркивать способности одних, неуспехи других.
Отказаться от прямого противопоставления детей друг другу.
«Не ругать» при всем классе.
10.Замечать даже маленькие успехи «слабых», но не подчеркивать это резко как нечто неожиданное.
11.Называть всех детей по имени и добиваться этого в общении детей друг с другом.
12.Умейте увидеть за внешними поступками и действиями учеников мотивы их поведения.
13.Помните о том, что все дети испытывают потребность в одобрении их дел и поступков.
14.Воспитывать через радость, доверие и уважение.
15.Относитесь к ребенку любого возраста как к субъекту совместной деятельности.
16.Принимать право ребенка на ошибку.
17.Осуществлять индивидуальный подход на основе понимания особенностей детей, его уровня развития, притязаний, представлений и т.п.
18.Создавайте на уроке атмосферу успеха, эмоционального благополучия, ценности культуры, знания и здоровья.
Тест тапсырмаларына негізделген. Емтиханның бұл түрі пәндер бойынша жақсы білімді, білім беру процесінің барлық қатысушыларын (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар) алдын-ала психологиялық дайындықты қажет етеді.
Оқыту жүйесіне тест технологияларын белсенді түрде енгізіңіз, бірақ оқу жүйесін монотонды тест тапсырмаларына айналдырмаңыз. Тесттік жаттығулар кезінде өзін-өзі реттеу мен өзін-өзі бақылаудың тиісті психотехникалық дағдылары қалыптасады.
ҰБТ-ға дайындық барысында пәндер бойынша тақырыптық тестілерді қолданыңыз.
Тест жауаптары әдеби дереккөздерге сілтеме жасай отырып, оқушылармен бірге талдауға тырысыңыз.
Білімді тексерудің сынақ және емтихан формасын қолданыңыз. Емтихан тапсырудың психотехникалық дағдылары емтиханға дайындықтың тиімділігін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар емтихан кезінде өзін сәтті ұстауға мүмкіндік береді және жалпы ақыл-ой жұмысының дағдыларын дамытуға, шешуші жағдайда өзіңізді жұмылдыруға, өз эмоцияларыңызды игеруге ықпал етеді.
Оқушыларды оқыту әдістемесімен және ҰБТ-мен таныстырыңыз.
Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде оқушыларды талдауға, уақытты бағдарлауға және оны таратуға үйретіңіз.
Оқушыларды жиі жігерлендіріңіз, жетістікке жетіңіз.
Ережеден бас тарту-кейбіреулердің қабілеттерін, басқалардың сәтсіздіктерін атап өту.
Балалардың бір-біріне тікелей қарама-қайшылығынан бас тарту.
Бүкіл сыныпта "ұрыспаңыз".
10.Тіпті "әлсіздердің" кішкентай жетістіктерін байқаңыз, бірақ оны күтпеген нәрсе ретінде күрт атап өтпеңіз.
11.Барлық балаларды атымен атау және балалардың бір-бірімен қарым-қатынасында бұған қол жеткізу.
12.Оқушылардың сыртқы әрекеттері мен іс-әрекеттерінің артында олардың мінез-құлқының себептерін көре біліңіз.
13.Есіңізде болсын, барлық балалар өздерінің істері мен әрекеттерін мақұлдау қажеттілігін сезінеді.
14.Қуаныш, сенім және Құрмет арқылы тәрбиелеу.
15.Кез-келген жастағы баланы бірлескен іс-әрекеттің субъектісі ретінде қарастырыңыз.
16.Баланың қателік құқығын қабылдау.
17.Балалардың ерекшеліктерін, оның даму деңгейін, талаптарын, идеяларын және т. б. түсіну негізінде жеке тәсілді жүзеге асыру.
18.Сабақта сәттілік, эмоционалды әл-ауқат, мәдениеттің құндылығы, білім мен денсаулық жағдайын жасаңыз.
ЕНТоснован на тестовых заданиях. Такая форма экзамена требует хороших знаний по предметам, предварительной психологической подготовки всех участников образовательного процесса (учителей, родителей, учащихся).
Активно вводите тестовые технологии в систему обучения, но не превращайте систему обучения в однообразные тестовые задания. Во время тестовых тренировок формируются соответствующие психотехнические навыки саморегуляции и самоконтроля.
В процессе подготовки к ЕНТ использовать тематические тесты по предметам.
Ответы по тестам старайтесь анализировать вместе с учащимися, обращаясь к литературным источникам.
Используйте зачетную и экзаменационную форму проверки знаний. Психотехнические навыки сдачи экзаменов не только повышают эффективность подготовки к экзаменам, но и позволяют более успешно вести себя во время экзамена и вообще способствуют развитию навыков мыслительной работы, умению мобилизовать себя в решающей ситуации, овладевать собственными эмоциями.
Ознакомьте учащихся с методикой подготовки и ЕНТ.
Во время тренировки по тестовым заданиям приучайте школьников анализировать, ориентироваться во времени и уметь его распределить.
Чаще подбадривайте учащихся, настраивайте на успех.
Отказаться от правила - подчеркивать способности одних, неуспехи других.
Отказаться от прямого противопоставления детей друг другу.
«Не ругать» при всем классе.
10.Замечать даже маленькие успехи «слабых», но не подчеркивать это резко как нечто неожиданное.
11.Называть всех детей по имени и добиваться этого в общении детей друг с другом.
12.Умейте увидеть за внешними поступками и действиями учеников мотивы их поведения.
13.Помните о том, что все дети испытывают потребность в одобрении их дел и поступков.
14.Воспитывать через радость, доверие и уважение.
15.Относитесь к ребенку любого возраста как к субъекту совместной деятельности.
16.Принимать право ребенка на ошибку.
17.Осуществлять индивидуальный подход на основе понимания особенностей детей, его уровня развития, притязаний, представлений и т.п.
18.Создавайте на уроке атмосферу успеха, эмоционального благополучия, ценности культуры, знания и здоровья.